søn. 02. apr.

Randers

Påskens program i Frikirken Randers

Vi fejrer påskens budskab gennem fire forskellige samlinger, som hver især tager os igennem Påskens begivenheder.

Påskens program i Frikirken Randers

02. apr. 2023, 10.30 – 09. apr. 2023, 10.30

Randers, Niels Brocks Gade 1, 8900 Randers, Danmark

Om eventet

Søndag d. 2 April kl. 10.30 inviteres du til en kreativ flere-generationel Palmesøndagsgudstjeneste, som omhandler betydningen af Jesu indtog i Jerusalem som optakt til Påskeugen.

Skærtorsdag* d. 6 April kl. 10.30-11.30 inviteres du til en liturgisk nadverfejring, hvor vi mindes det offer Jesus bragte gennem sin død på korset. Der bliver rum for stilhed, bøn og at være i Guds nærvær.

Langfredag* d. 7 april kl. 10.30-11.30 inviteres til en stille reflektionsgudstjeneste, hvor vi igennem Langfredagens bibeltekster, salmer og bøn mindes Jesu lidelse på korset.

Påskesøndag d. 9 april kl. 10.30 inviteres du til en festlig gudstjenestefejring af påskens centrale budskab – Jesus er opstået – graven den er tom.

* Husk at Skærtorsdag og Langfredag kan der ikke parkeres på ”Gruspladsen”, men heldigvis er der mange andre p-pladser i byen.

Del dette event