GospelOutreach.jpg

Gospel Outreach
Er en fælleskirkelig, international missionsorganisation.

Lisbeth og Per Hyldgaard

Per Hyldgaard er grundlæggeren af Gospel Outreach som blev startet i 2004. Han blev født og er opvokset i Nordjylland, hvor han stadig bor med sin familie. Da Per var meget ung, kaldte Gud ham til at prædike evangeliet i hele verden. Per har gået på bibelskole i USA og været præst i Danmark i mere end 11 år.         Han har også, sammen med sin familie, tjent som missionær i Tanzania.

På grund af Gospel Outreach har Per arbejdet i over 60 nationer over hele verden, og har tjent ved at prædike Guds ord ved kampagner, på konferencer, seminarer, bibelskoler og i kirker. Han har bogstavelig talt set tusindvis af mennesker blive frelst, helbredt, befriet, døbt med Helligånden og berørt af Gud gennem tjenesten. Per er også involveret i kirkeplantning, og han har et stærkt ønske om at se de troende blive forløst ind i tjeneste gennem Guds kraft.

Målet er at bygge Guds rige

Gennem kampagner har over 600.000 mennesker givet respons på frelses budskabet. Der er starten 842 nye menigheder i forbindelse med de kampagner der er blevet afholdt.

Tusindvis er blevet sat fri fra bånd og lænker, de har levet med. De lokale menigheder er vokset og endog nye menigheder er blevet plantet, som resultat af disse kampagner.

Ud over kampagnerne afholdes der hvert år en række seminarer og konferencer for pastorer, kirkeledere og menigheder. På disse konferencer opmuntres og udrustes kristne til at følge kaldet til at bygge Guds rige i deres lokalområde.

Gospel Outreach

Er en fælleskirkelig, international missionsorganisation. Som har til formål at forkynde evangeliet, bygge Guds rige i hele verden og hjælpe lokale menigheder med at opfylde missionsbefalingen.

"Jesus sagde til dem: Gå ud i hele verden og forkynd evangeliet for hele skabningen."
– Markus 16:15

Lisbeth_PerHyldgaard.jpg