038A3984.jpg

Kairos er et fællesskab

for unge i alderen +22

Kairos er et stærkt fællesskab af unge i Frikirken Randers, der drives af Guds kærlighed til at opmuntre, støtte og udfordre hinanden på livets vej. Kairos fællesskabet er målrettet medlemmer i Frikirken Randers i alderen 22-30 år.

Vi tror på, at det er Gud, der leder os, og at han ønsker at sætte en brand i hver af vores hjerter for mere af ham, og at vi sammen med Gud kan styrke hinanden. Vi ønsker et hjertenært fællesskab, fyldt med indbyrdes kærlighed, hvor man føler sig hjemme og opmuntres.

Kairos fællesskabet mødes ca. hver anden fredag i tidsrummet 19.30-23.00, hvor det er skiftevis Kairos Classic og Kairos Social.

Kairos Classic
Her vil der være korte temaoplæg om fx passion for Jesus, tvivl, bønsliv, stress og forhold. Ligeledes vil vi tilbede Gud med lovsang, bede for hinanden, dele liv og hygge. Disse samlinger vil enten afholdes oppe på Mariagervej 117 eller hjemme ved nogen privat.

Kairos Social:
Her vil fokus være på det sociale fællesskab i Kairos, hvor der arrangeres forskellige aktiviteter fx filmaften, spilleaften, bowling, klatring, julefrokost o.l.

Kairos LifeGroups:
Kairos har internt LifeGroups, der mødes ca. hver anden onsdag og deler liv. Ønsker du at blive en af en Kairos LifeGroup, så tag endelig kontakt til Kairos ledelsen.

dsc00965_optimized.jpeg

Jonas Yde

Jonas@frikirkenranders.dk

Kontakt os

Hvis du ønsker mere information eller har spørgsmål til området, er du meget velkommen til at kontakte den områdeansvarlige, som så vil hjælpe dig trygt videre.