038A3948.jpg

Frikirken har over 30 forskellige

Lifegroups som mødes i

private hjem

LifeGroups er vores måde at få en stor kirke til at blive nærværende og personlig, samtidig med at være en del af noget større med fælles mål og retning. LifeGroup er den lille kirkefamilie i den store kirkefamilie, hvor vi mødes i hjemmene og deler tro og liv med hinanden, og oplever styrken og glæden i at høre til og stå sammen. Det foregår hver anden uge, typisk 2 timer en hverdagsaften, og en gruppe består typisk af ca. 6-12 voksne og børn.

Hvem er LifeGroup for?

Alle har mulighed for at blive en del af en LifeGroup i vores kirke. Vi har mange forskellige grupper. Grupper for unge, ældre, børnefamilier, mænd, kvinder og grupper som er bredt sammensat. Lifegroup er for dig som allerede tror eller er nysgerrig på troen.

Hvis du er interesseret i at vide mere eller ønsker at være med i en lifegroup, så udfyld formularen nedenfor og du vil blive kontaktet af en af lederne for vores Lifegroups i Frikirken Randers.

Privatlivspolitik

Tak for din indsendelse!Vi vender snart tilbage til dig.