charlesdeluvio-rRWiVQzLm7k-unsplash.jpeg

Vi ønsker ikke at nogen står alene i deres livssituation.

Tilbud om personlig samtale

I Frikirken Randers tilbyder vi samtaler eller samtaleforløb som er åbne for alle. Vi ønsker at sikre at ingen står alene i deres livssituation.

Samtalerne kan bruges til sparring på din aktuelle livssituation, vanskeligheder som har mødt dig i livet, spørgsmål om tro eller andet du ønsker at dele med nogen, som ikke er personligt involveret. Vi lytter og reflekterer over din livssituation sammen med dig. Vi beder også gerne en personlig bøn for dig, hvis du ønsker det.

Samtalerne er:
  • Åbne for alle uanset personligt ståsted og overbevisning

• Gratis og underlagt tavshedspligt

• En enkelt samtale eller om et forløb på op til 3 samtaler

Yderligere informationer:
  • Samtalerne foregår i Frikirken Randers

• Vi er altid to samtalepartnere til alle samtaler, så vi kan hjælpe alle bedst muligt

• Medarbejderne er frivillige med forskellige uddannelsesbaggrunde

• Alle får løbende træning og supervision af præst, Rune von weydenberg Kærlet, som er uddannet psykoterapeut

rune.png

Områdeansvarlig:

Rune von Weydenberg Kærlet