søn. 31. mar.

Frikirken Randers

Kirkeindvielse - 20 - 21 april 2024

Frikirken Randers inviterer til åbent hus og festgudstjeneste Frikirken Randers står nu klar med et nyt kirkecenter på Mariagervej 115-17. Dette bliver fejret med en todages begivenhed, med åbent hus og en festgudstjeneste.

Kirkeindvielse - 20 - 21 april 2024

31. mar. 2024, 10.30 – 21. apr. 2024, 15.00

Frikirken Randers, Mariagervej 115-117

Om eventet

Nyt kirkecenter åbner på Mariagervej

Frikirken Randers inviterer til åbent hus og festgudstjeneste

”Det er med stor forventning, taknemmelighed og glæde, at vi ser frem til det nye kirkecenter, da kirken er vokset ud rammerne, og vi oplever en vækst i antallet af medlemmer. Derfor indbyder vi hele byen med stor glæde til at fejre de to dage sammen med os”, siger Kent Jacobsen, som er ledende præst i Frikirken Randers.

Åbent hus for hele byen

Lørdag d. 20. april kl. 10-15 er der åbent hus for nabolaget, netværket, erhvervspartnere, familien, ja, hele byen. Denne dag vil et hold værter stå klar til at give gæsterne en guidet tur rundt i bygningen og fortælle om byggeprocessen og kort om, hvad en frikirke er. Der bliver selvfølgelig også serveret et let forfriskning, og der vil være masser af aktiviteter for børnene.

Officiel indvielse med festgudstjeneste

Søndag d. 21. april kl. 15-18 er dagen for den officielle indvielse med en stor festgudstjeneste. Her vil borgmester Torben Hansen være med til at “klippe” den alternative røde snor. På denne dag ønsker Frikirken Randers også give en speciel tak til alle, der har været med til at virkeliggøre denne drøm for kirken.

”Det bliver virkelig en festdag, som vi har set frem til længe. Åbningen af det nye kirkecenter er kulminationen på mange års planlægning og forventning. Vi glæder os til at byde hele byen velkommen i kirken”, siger Kent Jacobsen.

Dagen vil alt i alt stå i taknemmelighedens, festens og glædens tegn. Og dertil hører bobler og lækker kage, som vil blive serveret.

Del dette event