fre. 17. maj

Djurslands Efterskole

Pinselejr 2024 - Lejr for alle generationer

Sæt et stort kryds i kalenderen fra den 17.-19.maj. Her tager kirken traditionen tro på Pinselejr på Djursland Efterskole.Pinselejr er kirkens årlige familiefest for alle generationer. Det bliver en lejr med masser af aktiviteter for børn (sjov og ballade, hoppeborg, glidebane, familieløb etc.)

Pinselejr 2024  - Lejr for alle generationer

17. maj 2024, 16.00 – 19. maj 2024, 14.00

Djurslands Efterskole, Kanneshøjvej 43, 8585 Glesborg

Om eventet

Tilmeld dig ved at trykke på linket her

Sæt et stort kryds i kalenderen fra den 17.-19.maj. Her tager kirken traditionen tro på Pinselejr på Djursland Efterskole.Pinselejr er kirkens årlige familiefest for alle generationer. Det bliver en lejr med masser af aktiviteter for børn (sjov og ballade, hoppeborg, glidebane, familieløb etc.), samlinger hvor vi søger Gud, fællesskab på tværs af generationer, hygge, god mad, et godt grin, dybe samtaler, strandtur, is og nye bekendtskaber. Der vil være værelser, sovesale for teenagere og rigelig plads til campingvogne og telte.   Har du kun mulighed for at være med en enkelt dag, er det muligt at købe en dagsbillet.Sørg for at få din nabo, din LifeGroup og dine gode venner med!

Del dette event