img_8003_optimized.jpeg

Familienetværket er et sted at mødes, et sted at have nogen at snakke med og få nye venner

Familienetværket er et tilbud om socialt samvær og gratis aktiviteter for familier, som har brug for et frirum i hverdagen. Her har du mulighed for at snakke med nye, få nye venner og måske møde en ny frisk vinkel at se tilværelsen fra. Familienetværk finder sted hver anden onsdag i ulige uger fra kl. 16-19 på Mariagervej 117. Her kan du forvente:
​Fællesskab og hygge

• Netværk

• Fællesspisning

• Aktiviteter for børn/unge/voksne

• Diverse rådgivning

Alle disse tilbud er gratis, da netværket drives som et partnerskab mellem Blå Kors Danmark og Frikirken Randers.
Har du eller din familie en onsdag fri? Så kig forbi Mariagervej til socialt samvær og lækker aftensmad.

DSC01018_edited.jpg

Michael Rostved

Michael@frikirkenranders.dk

Kontakt os

Hvis du ønsker mere information eller har spørgsmål til området, er du meget velkommen til at kontakte den områdeansvarlige, som så vil hjælpe dig trygt videre.