pinselejr-45_optimized.jpeg

GOAT er Frikirken Randers’ Teenageklub

GOAT er Frikirken Randers’ Teenageklub for 7-9. Klasse. Vi mødes hver mandag kl. 19-21.

En typisk GOAT aften starter med en andagt før vi giver os i kast med aftenens aktivitet som f.eks.: Papirkuglekrig, Fotoløb, Café- og spilaftener, m.m. Og så har vi selvfølgelig også DKs vildeste slikbod set i en teenageklub, der også byder på slushice.

Hvert år tager vi på lejer med teenager fra andre kirker herunder Kilifi-Gaf, Camp11 og Vinter-Kilifi.

Hvis du ønsker at få en ugentlig sms om hvad vi laver den følgende mandag samt informationer om lejre eller andet kan du sende en sms med dit navn og klassetrin til:

dsc00957_optimized.jpeg

Daniel Albinus

goat@frikirkenranders.dk

Tilmeld dig foreningen

Er du mellem 0 - 30 år, og kommer til et af vores tilbud til børn og unge, så meld dig ind i vores forening, BTU Randers. Kontingentet er 100 kr. pr år og du kan tilmelder dig via linket herunder.

Tilmeld dig her