giv.jpg

Kirken drives udelukkende

af de mennesker, der er en

del af fællesskabet

Kirken drives udelukkende af de mennesker, der er en del af fællesskabet. Vi afholder selv alle udgifter ved hjælp af bidrag fra de enkelte medlemmer og kirkens venner. Alt fra husleje til løn og saftevand betales af os selv. Det er naturligvis fuldstændig frivilligt om man har lyst til at bidrage til kirkens drift og aktiviteter, men vi kunne ikke eksistere, hvis vi ikke splejsede om det hele. Du kan udfylde formularen herunder, hvis du ønske at blive kontaktet af kirkens økonomi ansvarlige for at høre om muligheder for at give økonomisk. skattefradragsmuligheder osv.

Donation af arv

Det er muligt at donere en eventuel arv helt eller delvist til kirken. For at gøre det enkelt og tilgængeligt for alle, har vi indgået et samarbejde med virksomheden Dokument 24. Samarbejdet betyder, at du kan oprette dit testamente gratis, når du vælger at donere arv til kirken i dit testamente.

Sådan oprettes testamentet

Hos Dokument 24 er det nemt og enkelt at oprette dit testamente. Oprettelsen sker ved, at du svarer på spørgsmål på virksomhedens hjemmeside. Når spørgsmålene er besvaret, modtager du straks et skræddersyet testamente pr. e-mail. Herefter skal testamentet printes ud og skrives under. Du vil modtage yderligere information om underskrift af dokumentet sammen med dokumentet.

Hvis du har spørgsmål til oprettelsen af testamentet, eller har brug for rådgivning, kan du gratis kontakte Dokument 24. Al rådgivning er gratis.

Besøg Dokument 24 her: Dokument 24

Hvilke dage og tidspunkter kan vores økonomi ansvarlig bedst ringe dig?

Fradrag for gaver og bidrag til Frikirken Randers

Du kan få fradrag for de penge du giver til kirken

• Du kan højst få fradrag for 17.700 kr. i 2023 (17.200 kr. i 2022).

• Du får automatisk dit fradrag, hvis du har givet kirkens dit cpr-nr.

• Du kan få fradrag for både små og store beløb.

• Fradragets værdi er ca. 26 %, så hvis du giver 100 kr., sparer du ca. 26 kr. i skat.

Privatlivspolitik

Tak for din indsendelse!Vi vender snart tilbage til dig.