038A3868.jpg

Det handler om at ople​ve, en stærkere forbindelse til Gud

Indvielse til Gud

"A stronger connection" eller bare "Stronger” som det bliver kaldt er en aften med lovsang og bøn. Det handler om at opleve, en stærkere forbindelse til himlen.

I Matt. 6:10 står der "... Komme dit rige ske din vilje som i himlen således også på jorden...”. Stronger er en aften hvor vi giver udtryk for vores længsel efter at se Guds rige må komme.

Derfor er vores fokus disse aftner først og fremmest at søge Guds ansigt og opleve Hans nærvær. At se og opleve Gud helt som Han er i den kirke Han har skabt. En kirke hvor Guds nærvær er til stede så Hans kraft er tilgængelig og hvor den enkelte udfolder sig og bliver frigjort til at fungere på sin plads og når sin bestemmelse. Et sted hvor Åndens gaver bliver forløst, mennesker frelst og helbredt. Gud får ære og Hans navn bliver herlig gjort.

En bevidstgørelse om Helligåndens eksistens og realitet i vores liv og hverdag. Helligånden blev sendt til jorden for at bringe himlen til os, Faderens nærvær og åbenbare Jesu Kristi kors. Denne tid er Helligåndens tidsalder, den tid hvor Han er at finde. Disse aftner er en vandring for enhver der længes efter at kende Helligånden mere og komme ind i et dybere fællesskab med ham. Derfor er disse aftner for alle uanset kirkebaggrund, som længes efter et guddommeligt gennembrud hvor den åndelige temperatur stiger i dit personlige liv og ud i menigheden. Et gennembrud i Danmark.

Den der har øre, skal høre, hvad Ånden siger…. For den som længes efter at få åbnet sine ører!

Artboard 3_6.png

Områdeansvarlig:

Henning Laursen

Henning@frikirkenranders.dk

Kontakt os

Hvis du ønsker mere information eller har spørgsmål til området, er du meget velkommen til at kontakte den områdeansvarlige, som så vil hjælpe dig trygt videre.

Følg med i arbejdet